Back to buziness...

Snart är helgen över igen, trist men sånt är livet =)

Idag har vi raceat på, trots att det har varit söndag. Började dagen med ett besök hos Kalle och Jessie, eftersom Kalle fyllde år igår, och käkade slisk- frulle. Smörgåstårta, frukttårta, violtårta och chokladtårta fanns att välja på + fickabröd... En hel massa gosaker alltså! ^^ Sån sliskig frukost har jag nog aldrig ätit faktiskt, men det var gott i magen. Kalle blev glad för sin fina mugg också, tror jag iaf =)
Sen blev det till att åka hem och tvätta och städa en massa. Tror vi har kört 5 maskiner tvätt faktiskt... Men det var en massa nya sängkläder som skulle tvättas, så det så! Vi är inte så lata på att tvätta som det låter xD
Och nu har vi nyss käkat middag och tittat på ett avsnitt Desperate och ska väl fortsätta fixa lite, tog mej bara en liten extra smygpause för att skriva lite här =)

Igår skulle vi ju som sagt till padre och käka kräftor men först blev det en raid på staden för att hitta en present till Kalle, svårt var det faktiskt!
Mysigt värre var det hos pappa sen på kvällen. Vi satt och åt ute vid grillplatsen, och trots mygg och lite kyla blev det lyckat. Det blir ju så mysigt när man har grillen tänd! Jag och Thias tog oss en liten sväng ner på bryggan också och kikade efter fisk. Och jag fick se ryggen på en som var uppe och snappade kusar! =) Inge dricka blev det, men det gör inget. Skönare att komma hem och sova i sin egen säng!

Jaja, ska fortsätta fixa nu eftersom jag känner mej skyldig när Thias far runt som en gnu omkring mej =P

Puss

Lite bilder från igår:

  
En massa kräftor hade vi, och jag svär på att den jäkeln i mitten stirrade på mej! =D


Hela gänget utom jag då; Mysan, pappa, Petra, Ronja, Simon, Marre och Thias.

  
Min KÄRA pojkvän, som ser ut som vanligt då... =*

 
En bild blev det på ruffsiga jag iaf.

 
Och vi är lika söta som vanlig =)

  
Pappas egenhändigt byggda damm med vattenfall.


Och en flummbild som jag bara måste ha med, jag gillar den iaf =)
Vardagen |
Upp