Ensam och övergiven.... =(

Ja så satt man här, helt ensammen... Thias har åkt iväg för att fiska med några polare, HELA helgen!
Har varit bra nog förbannad på den stackaren, han har fått känna på åtminstonde en del av Sandras berömda humör... Men jag tycker det var dålig stil att fara iväg när han hade lovat att gå på Älghälga med mej. Okej om det hade varit EN dag, men HELA helgen. MORR!!! Sen varje gång jag har börjat lugna ner mej har han hittat på en massa ändringar som inte gjort saken ett dugg bättre. Så detta har varit en påfrestande vecka, för båda två kan jag tänka mej.
Så därför har jag och Loppan bestämt att vi ska fan ha skitkul imorn. Först blir det marknad, sen käka och efter det förfest och Draupner. Det ska bli min hämnd! =D Sen att Patriks combo ska spela är bara ett plus. Har redan inhandlat morgondagens nödvändigheter och är faktiskt sugen på att festa till lite, för första gången på länge. Kan ha med att göra att jag slipper ta hand om och se till att min kära man inte blir för full också iofs.

Har däremot lite skuldkänslor att jag var så sur imorse att jag inte ens klev upp förns han hade åkt. Sa knappt hej då och blängde på han hela tiden eller ignorerade honom. Så eftersom ångesten behövde dämpas skickade jag ett förlåt och ett jag älskar dej sms. Men jäklar i min låda om han inte hör av sej på hela helgen. Då kommer jag inte vara på speciellt bra humör när han kommer hem heller! Och all min tjurighet har till grund att jag vägrar erkänna att jag är ledsen och att jag kommer sakna honom nått enormt. Har hemskt stora svårigheter att visa mina svaga sidor för folk. Men jag har skäl till det också...
Men iaf, suck, det är inte lätt att vara kär!

Har nyss avslutat ett maratonsamtal med mammsen. Tur jag har henne som stöd så jag kan få skälla och gnälla av mej! =) Vi diskuterade en massa andra saker också, som bekymrar oss lite. Men ibland kan man eller vill man inte göra något åt vissa saker. Som sagt, saker och ting är inte alltid så enkelt =/

Har hittat några nya kärlekar också!
Avantasia - What kind of love och Lost in space + Blackmore´s night - Wish you where here = ♥ !

De flesta låtarna är guld men just de, jag menar... Mmm!

Blir kvar på jobbet en månad till också, som tur är. Håller på att lära mej maskinen eftersom jag och Charlotte blir ensamma i tre veckor. Hur tusan det ska gå det blir intressant att se. Men som sagt, säker en månad till =) 

Jaja, undrar vad man ska hitta på nu då i all min ensamhet? Spela, läsa, kika på desperate eller kanske försöka klämma i mej nån mat? Who knows.. ; )

Puss for now.
Vardagen |
Upp