Snart så!

Åker jag till Sthlm! =D
Japps imorn bär det iväg med tåget, kl 06.00... Och jag längtar som en tok!
Snälla Loppan låter oss sova hos henne inatt så det bara är att knata ner till tåget imorn. Lite svårt att hitta nån som vill köra in oss den där tiden, särskillt dagen före jul =P

Fick glädjande besked idag också. Det verkar som att det kommer gå att lösa mina utbildnings problem =)
Så nu längtar jag tills januari då mötet ska bokas in. Håll tummarna för mej, och stortårna också! ^^

Nää nu ska jag fortsätta fixa iordning så vi kan fara nångång =)

Puss
Vardagen |
#1 - - Gumman:

God fortsättning på dej tjejen! :-)

Hoppas du haft en skön jul.



Gillar att läsa din blogg (förutom WOW-

inläggendå :-p) men är kass på att kommentera.



Hoppas du får den utbildning du så hett önskar dej!



Ha det så gott nu!



#2 - - Smulan:

Sv; Tack d-samma!

Jag har haft en underbar jul, kunde inte ha spenderat den bättre! Synd bara att det tog slut så fort och att verkligheten knackade på =P

Hoppas du oxå hade en jätte bra jul! =)



Haha, ja men allt är ju inte perfekt här i livet och lite får du stå ut med =P



Tacktack det hoppas jag med! Det kommer väl info när allt är klart.



D-samma och kramkram!

Upp