Äntligen helg

Eller, jaa för mej iaf. Och inte var det sån lång jobbvecka heller. Ganska skönt egentligen, trots att det blir lite mindre i lön.
Hade en helt okej dag idag faktiskt. Fick höra av en jobbarkompis att det finns stora chanser att jag får jobba kvar längre, eftersom dom har storordrar på väg in. Och dessutom kanske jag ska få lära mej en maskin, kul! Hoppashoppashoppas! =)

Och nu sitter jag här och väntar på samtal från mannen min, han skulle ringa en snabbsväng från jobbet för att säga nattnatt. Och imorn bär det av till han igen, efter att jag kollat hur jag ska göra med träningen nu när jag jobbar som jag gör. Måste ju se hur lång tid det tar så jag hinner till jobbet i tid.
Till helgen har vi hittills planerat in att vi ska kolla på en Bullen och en Merlin ( får se om det blir nå köp kanske ) och ta en biosväng. Mysigt värre, längesen jag var på bio nu...

Jaja, ska kolla vad det går för filmer nu kanske innan han ringer =)

Puss
Vardagen |
Upp