Jag vill ha!

Just den skon... Men jag hittade den inte på affären =/ Och det ska finnas kvar tydligen, enligt deras hemsida. Suck, vill ju bara ha en ballerinasko man kan ha till shorts och jeans juh.

 Visst är den snygg?

 Annars får det väl kanske bli den här...




Jaja, hemma igen en snabbsväng, åker till Svensta ikväll igen. Haha blir bara hem och vända nuförtiden =P

Helgen som var, blev rätt lung.
I fredags kom Loppan förbi, hon hittade till Svensta iaf ^^ Vi åkte iväg till Fröjdholmen en sväng och kollade på dom små niorna, som firade i ett mycket nyktrare tillstånd än vad vi gjorde... Kanske dom håller på att bli mer furnuftiga, vem vet?
Det var inte särskillt mye drag där så vi for hem och svullade chips och vit toblerone framför lost kingdom, eller vad den nu hette. Loppan stannade kvar och sov över på soffan, eftersom hon redan hade somnat framför filmen =P
På lördagen följde vi med henne till Lit och hälsade på hennes föräldrar ( AKA mina extraföräldrar under högstadietiden ). Det var skoj, hade inte träffat dom på flera år. Sen var det ju ännu trevligare när det första hennes mamma sa var; gud vad du gått ner i vikt, då blev jag glad =)
På kvällen skippade vi bion och gick på cirkus istället. Det var full rulle hela tiden med hundar, katter, duvor, åsnor, lamor ( hmm stavas det så i plural? ), ponnyer och kameler. En massa djur alltså =D Sen var det ju det vanliga, typ clowner och hoppandes och så. Lite kallt, men skoj. Loppan for hem efter det och jag och Thias for hem och mös vidare.
Söndagen gick i samma tecken, förutom att vi drog oss i sängen tills 14-15 nånstans, eftersom det var så dåligt väder. Så det gjorde inte så mycket =)

Sen har det bara varit jobba och stå i. Jag hatar verkligen gröna, äckliga knästrumpor! =@ Hehe nä men skämtåsido, det går faktiskt rätt bra. Sen tog jag mod till mej och frågade om jag kunde få två veckors semester och det var lugnt, om det inte händer nått så jag måste jobba sista veckan då.

Och imorn ska jag nog vara tråkig och inte supa. Blir grillning hemma hos Loppan, sen får vi se. Antingen typ film/myskväll hos henne eller mindre fest hos Erik, beroende på va älsklingen vill.

Jaja, nu ska jag fortsätta sura över att jag inte hittade min sko =(

Puss
Vardagen |
Upp