Äckelfilm!

Har nyss kollat klart på Shutter, otroligt äcklig film! Jag verkligen avskyr filmer där det bara säger PANG! och nått hemskt dyker upp. Ja, jag vet jag är fjantig men sån är jag helt enkelt. Men den var bra, det var den. Kommer dock inte våga se i speglar eller köra hem på kvällen/natten själv längre... =/

Idag har jag gjort nått vettigt faktiskt! Tvättat lortgrisen till min bil =P Om det nu ska snöa kan det väl frysa på också och inte bli slask dagen efter, eller? Det finns ju stora lastbilar på vägen som gör min lilla vita bil till brun, liksom ^^

Och så for vi upp och hälsade på Airik ( Erik allltså ) en sväng och goseknäppa Nisse. Finns ingen skummare katt än han tror jag! Leker man tillräckligt länge och sen slutar blir han knäpp och sparkar sej själv i huvudet xD Men han är sååå go också, ska nog stjäla han av Erik jag! =)

Sen som sagt har jag inte skrivit så mycket på sista tiden, men vad ska jag skriva då? " Idag sorterade jag svarta stora strumpor och imorgon blir det gröna"? Haha, inte ens jag är intresserad av det och jag jobbar ju faktiskt med det... ^^ Så som sagt det blir väl vad det blir lite då och då istället då...
Vill verkligen ha ett nytt jobb nu! Eller hitta den utbildning som skulle passa mej. Men det kommer väl det också så småningom.

Har fått nytt tillskott i familjen också, alltså i min WoW familj =)





Jaja, puss och tjoflöjt ; )
Vardagen |
#1 - - Jessie:

Jag tycker vi slår till och flyttar uppåt! :D Här är det ju ändå omöjligt att få jobb...

Upp