Fryst häcken av mej har jag!

Hehe, menmen vad gör man inte för sin älskade? ^^

Igår var vi ju på Draupner. Roligt hade jag trots lite folk och en lugn kväll. Imitations spelade och fick till ett jäkla drag senare efter pausen. Och i pausen blev vi underhållna av, ehhh, en barnartist?! Ja, han var som han var med skumma låtar och mysko moves! xD
En liten dans blev det också, en hederlig, gammal skoldiskotryckare tog vi oss på sista låten. Mysigt värre!

  
Outfiten var vi båda nöjda med. Thias kanske liiiite för nöjd =P

  

Idag blev det till att sitta på läktaren på Galhammarudden och frysa med Kalle och Jessie ( tack för att ni höll mej sällskap! ) för att hejja på hjärtat. Sista matchen för säsongen för Bergs IK. Såg mörkt ut ett tag, stod 3-1 till Häggenås men Berg lyckades vända det till 3-3 så det slutatde oavgjort. För att vara så otroligt ointresserad av att titta på fotboll tyckte jag det var väldigt spännande och jag satt nog och svor och bet på naglarna lite ; )
Credit till hela laget, men mest till bejbii som klarade hela matchen trots låret!
Efter det blev det snabbkäkning på Draupner med Kalle och Jessie innan Kalle skulle fara till jobbet.

   
 
Som sagt, fart var det trots sträckning i låret!
Dukki älskling!


Hehe, man kan ju undra vad han gör här... =P

Resten av kvällen har vi mest tagit det lugnt. Smaskat lite godis och tittat på Over the hedge och lite tv.

Snart är det dags för sängen och back to reality imorn =/
Och inte har jag övat på gitarren heller, fy på mej!

Puss

Vardagen |
#1 - - Jessie:

Var bara roligt att hålla dig sällskap på matchen. :)

Tack själv. :D

#2 - - Smulan:

Ja men du vet ju, jag hade ju känt mej som en mupp där själv ^^

Upp