Jajjemus!

Nu var det helg igen, eller ja den började ju igår för min del =P

I tisdags var det en otroligt nervös Sandra som for in till staden. Besikning av bilen stod på dagen schema...
Men int had je behövt oroe meg int!
Den gick igenom med nästan blanka papper, bara samma fel som förra året och det var "på bra att veta", sådåså! Gissa om jag blev glad! Hade inte orkat fixa en massa med den, inte råd heller för den delen.

Sen har veckan bara flytit på, har gått ganska bra på jobbet men less är jag! Vill inte bara sitta still längre... Men men, jobb är jobb.

Igår drog vi in till staden igen, till marknad och nyöppning av Gina Tricot och Cubus. Trångt som faen var det så jag orkade inte kolla så mye skulle ju bara ha rosa leggings. Efter mycket om och men hittade jag faktiskt dom perfekta, på HM, hehe. Så det blir nog till att ha dom ikväll, på Draupner, men jag har ju liksom inte bestämmt vad jag ska ha till än =/ Hmm, får fundera lite på de. Antingen svart tunika eller svart kjol och fox t-shirt... Svårt val, men jag vet vad Thias vill att jag ska ta... Han har inte såå stor lust att behöva vakta mej hela kvällen, hihi.

Och imorn blir det slutmatch för Berg och Thias ska spela. Så han ska försöka ta det lugnt ikväll... Tillåt mej att vara skeptiskt! =D Vi får se hur det går, ska bli kul att se han spela iaf!

Nu ska jag ta och städa lite.

Puss
Vardagen |
Upp