Nu jävlar!

Är jag less på att vara deprimerad och känna att jag knappt har något att leva för!
Har äntligen tagit itu med Stepin ochavslutat mitt medlemskap. Och se vad som händer; jag fick äntligen orken att börja träna igen! Så nu är det jogging som gäller. Var ute 2 dagar iaf i veckan som var och som vanligt ökar jag mina prestationer otroligt snabbt när jag väl sätter igång. Fick däremot ett smärre problem, men det är nu löst med hjälp av cykelbyxor. Ja, du läste rätt, cykelbyxor! ^^ Så till veckan är det dags igen, upptäckte ju att jag mådde så mycket bättre när jag varit ute på min lilla runda!

Sen löste jag mitt " jag-är-värdelös-jag-kan-ingenting-problem". Thias och jag investerade i en gitarr idag när vi gick på staden. Impulsivt värre, men sån är ju jag! Så jag ska alltså lära mej spela gitarr! Sen kan jag säga att jag kan DET iaf. =) Och så får jag ju något att tjura på med när jag inte har något att göra.
För så har det ju varit de senaste veckorna, när hjärtat mitt har varit borta har jag inte kunnat ta mej för nånting. Så nu minsann ska jag lära mej spela gitarr själv, så det så! ( och skratta inte åt mej, tro på mej istället! )
Har varit riktigt duktig och övat också, kan två accord hittills utantill. Nu var det bara resten kvar, hehe.

Imorn blir det till att åka till padre igen. Thias ska tvätta och vaxa sin bile och jag ska kika igenom lite mer saker som jag har kvar. Söndag är inget bestämt, kanske en vilodag? Om jag har tur får jag det iaf...

Jaja nu ska jag kidnappa tillbaka min (mest iaf) gitarr. =D



  
Visst är den fiiin? Gillar bandet och så ser man faktiskt mitt rosa plektrum uppe vid stallet!


Thias leker cool =P

 
Min, min, MIN! Hihi =D


Puss, från en mer glad Sandra!

Vardagen |
#1 - - Kimsalabim:

Jomenvisst, vill man så kan man heter det ju

Upp