Lika dålig uppdatering som vanligt... =/

Men det är just inge kul att skriva när det inte händer något i livet...

Förra helgen hjälpte jag till att fixa Kalle och Jessies datorer, det gick väl sådär, och så gick jag och älsklingen på Kina. Supergod buffé som vanligt! =) Något mer tror jag inte det var...

I torsdags började jag må dåligt, magen ville inte vara med och under fredagen sov jag mest eftersom det gjorde så ont och jag mådde så illa.
Idag mådde jag lite bättre så jag och Thias for in till staden för att gå på fiskerea, fika uppe i Björkbackaparken ( barndomsfavvisar som äkta äppelkaka och snoddaskaka! ) och inhandla present till Kalle som fyller år imorn. Då fick jag ett infall om att jag ville gå till Dalwhinnie och käka middag. Dumt av mej måste jag säga för resten av kvällen har spenderats mycket på toan och jag mår dubbelt så dåligt nu! =( Nästa gång min mage är dum så ska jag hålla mej till skorpor och blåbärssoppa tills jag är säker på att allt är bra!

Nu har nyss ett jätteoväder dragit vidare och vi har stått på balkongen och kikat på alla blixtar. Och jag och Jessie fick oss en varsin dusch eftersom vi prompt skulle filma lite längre ^^ Men jag älskar båder åska, blixtar och regn så det gör inget! =)

 Så här mörkt var det och värre blev det^^
Filmen här nere har dålig videokvalité men ljudet ni hör är faktiskt när regnet slår mot rutan.
Det är ett långt klipp, men ni får väl snabbspola.



I övrigt så jobbar jag och står i, försöker vila på helgerna och få lite kvalitetstid med min älskling eftersom vi mest säger hejdå och gonatt under veckorna... Så mycket mer har det inte hänt i mitt alltför händelselösa liv, men nu har jag uppdaterat iaf. =)



Jo förresten, måste ju bara visa hur trevlig vår kisse är när hon får besök ^^

Vardagen |
#1 - - Jessie:

Synd att det inte blir bättre kvalité när man filmar som sagt. Men det syns ju när blixtarna kommer. Sjukt väder var det iaf. Men fränt och se. :D

Upp