Puh!

Har nyss avslutat ett dammsugarpass+ diskning+ rensning av duschavloppet =D
Märks att jag knappt ätit något på några dagar, för jäklar vad slut och skakis jag är nu... Men jag är inte en sån som kan sitta still ( om jag inte är riktigt dålig, typ som i fredags ) när jag egentligen borde jobba. Fördelen är väl att det brukar bli riktigt storstädat när jag och sjuk, nackdelen är att jag tar ut mej för mycket... Men jag lär mej aldrig och det slutar som nu, har ordentligt ont i magen igen =(
Stannade hemma från jobbet igår och idag. Kanske att jag kan åka och jobba imorn, får se hur det går att äta ikväll och vad magen säger =/

Snart kommer älsklingen hem från jobbet, vi får se om jag smittar av mej på honom med min städyra. Isånnafall ska jag nog skicka iväg han att köpa någon form av trådback till städskåpet. Det är dags att få till allt som inte syns i lghten också ^^



Bild lånad här
Vardagen |
Upp