Gearar upp mej...

Haha, nej jag spelar fortfarande inte WoW...
Jag har äntligen köpt väska och stativ! =D

Jag och Thias åkte ner till stadens mellandagsrea i tisdags, Bejbii skulle kolla isborr och jag skulle kika på kameragrejor... Thias köpte ett litet isfiskespö och jag köpte massor som vanligt. Och egentligen skulle jag bara kolla, inte köpa ^^ Men men, kände att detta var MIN väska och stativet fanns ju liksom bara där så... Jaa... =P
Det är inte den från Scandinavian Photo (se inlägget lite längre ner) men i princip likadan, förutom laptopfacket typ. Så jag är helnöjd och måste nu köpa lite objektiv att fylla den med! ^^ Nää skojade bara, måste spara lite nu så att jag inte köper upp allt det roliga på en gång =) Stativet är mycket bättre än padres (sorry) eftersom det är såå mycket stadigare. Pappas är ju faktiskt gjort för en digitalkamera och det blev lite rangligt med min lilla kluns på.

 Behöver väl inte förklara så mycket...
                                                 Har inte fyllt den helt än, men det kommer!
 Ganska stor skillnad på den gamla och nya väskan!

 Stativet kan bli lika långt som mej ^^
 Och det bästa av allt är väl att jag kan sätta fast stativet i väskan! =D

Köpte även ytterligare en skjort-tunika på Cubus, men den här stod det Sandra på... Bokstavligt talat, för så hette den! xD



Har lullat på lite med att prova olika inställningar idag. Modellen fick vara kisse, och "med-modell-lekare" fick Thias agera. Fick ihop några bra och många mindre bra foton, men orkar inte lägga ut dom ikväll.

Vet att jag borde ligga och sova just nu, men har lite problem med dygnsrytmen. Kan helt enkelt inte gå och lägga mej i tid även fast jag är trött! Men men, sista dagen imorn sen är det lite långledigt igen =)
Har tyvärr ingen låt att bjuda på men nu får denna snabbredigerade bild av kisse när hon leker istället =)

 
Vardagen |
Upp