På begäran =P

Ja, tydligen har min KÄRA plastpappa tjatat om att jag är dålig på att uppdatera. Men hallåååå?! Jag har ju inte tid juh! =D

Jaja, i veckan har det inte hänt så mycket, jobbat mesta bara, MEN jag har börjat träna. Visserligen blev det bara tis/ons eftersom mina skor gav mej skavsår på lilltårna. Så imorn blir det till att fara till staden och köpa nya, för det var otroligt skönt att röra på sej igen!
Så nu ska jag bli fit och en riktig babe till sommaren xD

Det blir fullt upp i helgen med start hos Therese och klädprovning dag. Hoppas jeansen passar nu! Fick ju som sagt ingen hjälp hos Ellos så det blev till att gissa storleken, alltså är jag väldigt skeptiskt till om dom passar...

Miniuppdatering blev det men lite iaf, eller hur plastispappsen? =D

Puss



Ojoj, det var längesen! I Lugnvik, utan lugg och tillochmed hål i ögonbrynet!
Those where the days, den bjuder jag på ^^

Vardagen |
#1 - - plastpappa:

Jag visste väl att du hade lite o berätta=)

Vad kul att du börjat träna igen och inte bara

sitter framför datorn som så många unga gör nu för

tiden.Tycker det är bra att du kämpar på och jobbar

fast du har idiot tider,tycker att du super duktig som sparar och inte åker snålskjuts som många andra slapp arslen som vägrar och jobba lite extra.

Så kämpa på så ses vi i sommar.Hälsa moppefjunet (HEHEHE)...// Plastis

Upp