Suck, vilken uppdatering =/

Jahaja, nu har jag gjort det igen... Skjutit upp min uppdatering alldeles för länge och så får jag jätte mycket att skriva =/

Jaja, förra helgen då:
På fredagen åkte vi först till Therese och Leif för att hämta kläderna som vi beställt. Allt passade förutom jeansen, jag fick ju gissa storleken. Men det gör inget, går nog att krympa lite i tvätten. Men linnena var jätte fina och särskillt den blåa, vart jätte nöjd! Sedan tog vi en liten tur på staden nu igen =) Skulle ju köpa nya träningsskor till mej så jag kan fortsätta träna. Hittade ett par perfekta på Stadium och inte särskillt dyra heller. Efter det for vi och käkade på Spader kung och sedan till MAXI för veckohandling. Resten av kvällen spenderade vi hos Kalle och Jessie med lite wii;ande och pratande, trevligt trevligt =)


Så fin tröja! Synd bara att jag såg så tjock ut, ska verkligen bli av med mina "love-handles" igen!

På lördagen hade jag och Thias bestämt att vi skulle fira Alla <3 ans dag eftersom jag nu jobbar på söndagen.
Så vi tog tillfället i akt och använde biosupén vi fick av mammsen och Janne. Först blev det middag på Innefickan, där vi tog löjrom till förrätt och oxfilépastan till varmrätt. Hemskt mättsamt var det och vi orkade definitivt inte någon efterrätt! =D Sedan blev det bio och vi tittade på Wolfman. Måste säga att det var en jättebra film! Haha, egentligen inte såå läskig men nog hoppade jag till ibland ^^

Veckan var väl som den var och alltid är, ointressant, men lite värre än vanligt eftersom vi fick packa om två ordrar. På den tredje upptäckte vi nämligen typ 4-5 fel som vi inte skulle behövt kolla efter... Så det var bara att ta upp lådorna igen och kolla igenom allt. Men men, någon var ju tvungen att göra det, så då så.

Igår skulle det bli lägenhetstitt i massor, tre st stod på listan. Första skulle vi få kolla på mellan 12.30- 13.00. Kvart över ett ringde vi till pojkens mamma och sa att vi inte fick tag på han varpå hon berättar att han är sjuk och ingen kan komma och visa oss lägenheten. Jag kan tala om att jag blev inte så lite irriterad eftersom det bara var i helgen jag kunde kolla på den. Nästa skulle vi inte kolla på förns 17.00 så vi slog ihjäl lite tid genom att äta "frukost" på McD. Lånade Thias mammas nyckel och lekt lite med kissar och vovve innan det var dags att fara iväg. Väl framme och efter titten kände både jag och Bejbii att den nog skulle bli lite för liten för oss, så den kunde vi också avskriva. Då for vi till Kalle och Jessie för vidare transport till Fredrik och Anna eftersom vi skulle kolla in deras två. Den ligger nämligen i samma område som vårat sista hopp finns i.
En 3:a med BÅDE uteplats OCH balkong =D Där kändes det bättre, mysigt område och fin lght! Så nästa helg blir det väl till att titta på 3:an och förhoppningsvis är den lika fin, så vi kan få flytta närmare staden!
Efter det for vi iväg och handlade och väl där frågade älskling om jag inte såg någon Wii konsol...
- Näää tror inte dom har de; tyckte jag
- Eller.... JOOO, ett svart!
Så det var inget vi funderade på. Pratade med en kille där som förklarade att Wii motion plus och Wii sport resort också följde med. Då var det definitivt inget att fundera på och vi köpte ett =P
Sen var vi naturligtvis tvungna att fara tillbaka till Kalle och Jessie och retas lite och provspela. ^^

Idag har vi hjälpt Therese och Leif att bära ner saker till förrådet, bära ner gamla soffor och upp nya till lägenheten och hämta en tvättmaskin. Fullt upp hela dagen och jag och Therese gjorde mycket själva medans pojkarna hämtade maskinen. Det vär nämligen vi som bar ner den gamla soffan =)
Sen bjöds vi på pizza och en väldigt god men mättsam chockladtårta, mumsigt värre! Synd bara att min hawaii utan skinka + ägg blev en pizza med köttfärs och räkor med ägg istället =/ Menmen, den gick ju ner iaf, så det gör inget =D

Nu sitter jag här och sliter med detta vääääldigt lååånga inlägg och Thias försöker installera Wii;et... Men han råkade fastna framför tvn istället ^^

Jaja, ska väl hjälpa han lite, så det blir gjort ; )

Puss


Nyspelet, såå snyggt och Thias som inte gör det han ska ^^

Vardagen |
#1 - - plastis:

Fy för Sören,vilken vidrig pizza,den måste ju sett

ut som nåt man redan ätit=).När ska du äta sånt som

man kan titta på utan o vomera.Hälsa PR hihih..

#2 - - elin:

vad tycker du om melodifestivalen?

tyck till på bloggen nu:)

#3 - - Jessie:

Hahahaha. Vilken rolig bild på Matthias. xD Han såg verkligen koncentrerad ut på TVn. :P Fick ni till Wiiet? :)

#4 - - Smulan:

Sv Plastis; Haha ja men jag kunde ju inte rå för att dom gav mej fel pizza, förresten så var den helt okej =D Han hälsar tillbaka! ^^



Sv Jessie; Hehe jag kunde inte låta bli att ta kort på han, han såg ju ut att vara helt inne i filmen =P Japps, det var ju inte så svårt. Så nu går det spela på det =)

Upp