Yeyy!

Nu har ansökningstiden på 3:an i Brunflo gått ut... Och jag blev 1:a på den, hihi!
Så nu väntar vi bara på erbjudandet om den så vi får kika och se så den inte är alltför konstig =)

Pissväder ute är det! Det blåser, snöar och är -18... =/

Wii;et är inkopplat och klart, jag och älskling spelade lite inatt. Men det är inge kul att spela med han för oavsett vad det än är så är han bäst! Och då blir han så odräglig ^^

Har varit lite effektiv idag: Sopat av snöhögen till bil och lagat mat till hela veckan. Eller ja, jag ska ju bara ha sallad till lunch så det var ju inte såå ansträngande. =P

Vet inte när jag kan börja jobba ikväll heller. Ann-Sofi sitter fast i Ljusdal pga vädret och SJ och det är hon som brukar larma av. Så vi får väl se om jag måste vänta till 22.00 och då tyvärr jobba till 06.00. Men men, det visar sej väl.

Nu är det dags för mat kanske?

Puss
Vardagen |
#1 - - Jessie:

Vad kul att ni slutade som etta på den. :D Hoppas den ser bra ut också. :) Skulle vara kul om ni bor närmare. :D

#2 - - Sheena / Rockho:

Tyvärr har jag ett trist svar på din fråga angående om det var Jim jag skrev om i bloggen - ja, det är Jim Knuting som gått bort i Cancer, två år sedan det skedde. Sjukt att det skett, han var ju kanske en av de bästa!

Upp