Shoppingsugen =P

Idag for jag och Thias in till staden, som vanligt varje fredag =)
Funderade ett tag på att åka ner till utförsäljningen på Rut m.fl. men kom på att vi inte var klädda för vädret så det struntade vi i. Istället gick vi runt i Lillänge en sväng, bl.a. gick vi in på Skopunkten eftersom Thias skulle ha nya innetofflor. Jag gick runt och kikade också eftersom de har så snygga skor och hittade ett par skitsnygga högklackade som jag helt enkelt inte kunde stå emot =) Hittade även Foppatofflor åt både mej och bejbii. Tycker dom är såå fula men det bli nog skönt att ha på jobbet.
Gjorde inte så mycket mer i staden, for bara och inhandade veckans mat och sen hem igen.

                                                                               

Har även hittat lite nya kläder på Ellos.se som jag funderar på att beställa. Har hittat två linnen och tre par jeans. Har inte bestämt vilka jeans jag ska ta än men. Är lite skeptiskt till att beställa kläder men det går ju alltid att skicka tillbaka om det inte passar.


                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                   

Veckan har varit lite sådär, är verkligen less på gröna knästrumpor igen! Men på onsdag ska dom vara klara så det är inte så länge till som vi måste slåss med dom =D 

Jaja, skönt med helg igen! Ska nog bara softa på och förmodligen blir det lite WoWande =D

Puss
Vardagen |
Upp