Hmm, nu ska vi se....

Jag blir helt förvirrad, dagavill och glömmer bort vad som händer om dagarna juh. Men men, får väl skriva de jag kommer ihåg då =D

Förra fredagen (16/7) blev det en liten utflykt till min gamla "hemby" Hoting. Hade hittat en bil där som jag var lite sugen på. Väl där tyckte jag den var fin och så men det var lite fel på den, bl.a högt HC-värde, så det blev ingen bil. Vi fick ju en liten biltur iaf. =) Så jag fortsätter leta bil, vill ju ha en bra och fin för en gångs skull =P

På lördagen hade vi gemensamt kalas för mej och Thias. Inget märkvärdigt, bara lite fika och så, eftersom jag hatar att vara i centrum =/ Senare på kvällen for jag och Bejbii en sväng till Ösjön och fiskade. Men där var det helt dött... Iaf i vattnet, på land fanns det massa mygg, knott och broms! Och tydligen är jag överkänslig mot dom i år för jäklar vilka mäsken jag fick! =(

På söndagen fyllde Thias år och vi åkte till Svensta för ett litet kalas som råkade bli stort. Men men, det var trevligt och en massa kakor och gosaker bjöds det på.

På måndagen åkte vi till lillsjöhögen och fiskade. Och jag fick min första fisk! 23 år tog det, men nu fick jag mej en liten rackare, med betoning på liten ^^ Så klart fick Thias upp 5-6 st och naturligtvis större än min, men det gör inget =D

 Haha, visst är min fisk stor? xD

Tisdagen gick åt till att hitta nya vita leggings till mej, eftersom Thias färgade dom jag hade neongula i tvätten. Det tog sin lilla tid och vi hade nog kollat i alla butiker utom en när jag väl hittade ett par. Så där hade vi tur, eftersom sommarsäsongen snart är slut!

Igår och idag tränade vi igen efter 4 veckors uppehåll och det känns! Men jag tycker om att ha träningsvärk, då vet man att man har gjort något iaf =)

Imorn blir det till att åka in till staden och shoppa lite saker inför nästa måndag. Då bär det av till mammsen och plastis nya hus i Köping-trakten. Har aldrig varit där så det ska bli skoj att se något nytt! Och vi ska bila ner och eventuellt kika på några bilar till mej.

Så vi har lite på gång iaf, synd att det bara är snart 2 veckor kvar på semestern! =(

Vardagen |
#1 - - Kimsalabim:

Hihi grattis till storfiskarn då ;)

Upp