Shoppingtok... Igen! =D

Ja fast jag kanske ska börja med förra lördagen?

Iaf så var hemlisen att vi skulle åka och bowla =) Fast Jessie listade tydligen ut det i förväg ;9
Lika kul som vanlig, jag förlorade och Thias vann... Som vanligt! fast det gör inget, jag tycker om att spela endå =)
Åt ju även mumsmat i form av ostgratinerade vitlöksbröd och oxfilé innan. Tycker faktiskt att man ska ta sej råd att gå ut och äta gott med sin älskling nån gång ibland. Blir nästan som en dejt, fast man slipper den jobbiga tystnaden ^^


 
Så här såg Thias ut hela tiden...
 
Och så här såg resten av oss ut ^^
 
Min bowling outfit. Älskar detta oversized linne!

I fredags shoppade jag loss på lite möbler till balkongen och uteplatsen. Så nu ska de bara byggas ihop så kan jag kanske lyckas få lite färg på min likbleka, bländande kropp =P
Var även hos Jessie på kvällen och kollade på new moon, det är ju snart dags för eclipse.
Fasen vad jag längtar!
 
Två sådana stolar blev det bl.a. fast i beige. Bilden finns här.

Idag åkte jag och Thias in till staden igen och träffade Loppan. Blev en fika på Tehuset och även lite mer shopping. Blir av någon anledning alltid det när jag går på stan med henne. Men hon är så otroligt bra på att hitta saker till mej! Så nu kan man ju säga att jag är några tusen fattigare efter helgens shopping. Men jag har ju jobb så det går ju för sej, bara inte alltför ofta =)
Efter det for vi och köpte thaimat och hälsade på Kalle och Jessie en sväng medans hon och Jönsson jäklades med hennes dator. Fick inte till de nya hårddiskarna först. Men nu är det fixat och det är bara all WoW installation kvar. Ha tålamod, snart får du igång det igen ^^

 
Mina nya linnen som jag kan ha till leggings. Inköpta på Rut m.fl.
 
Dessa är supersnygga och endast 299:- på Din Sko!
 
Möjlig krogoutfit? Haha, kunde inte låta bli att fula mej xD.


Höjdskillnaden mellan mej och Thias...
Hehe, behöver väl inte säga vad han tycker om det?


Och nu är mannen i duschen och jag uppdaterar här. Kanske ska spela lite med Kalle bara för att jäklas lite med Jessica? =D



 
Luggen är på plats igen och frisören kunde inte låta bli att fixa och pillra i mitt hår, som alla andra. Så jag fick en fin liten fläta på köpet, som hon uttryckte sej =)
Vardagen |
#1 - - Jessie:

Hahahahaha nu tycker jag att du ska ta och lugna dig lite. ;) Jag har ju inte ens börjat med patcherna än. :P Jävlas med en massa annat just nu. xD

Men snart är jag fit for fight igen. ;P

Kram

#2 - - Smulan:

Hehe, jaa men jag kunde ju inte låta bli att retas lite med dej ^^

Hoppas bara du får till allt!

Kram

Upp