Besviken =/

Mmm, lite ledsen är jag.
Vi for iväg till lghten i Brunflo igår med hopp om att nån tapet satt uppe iaf, men icke!
Nää han höll på att måla! Okej, så här i efterhand förstår jag att det faktiskt är smartare att måla först och sen tapetsera. Men jag var ju såå spänd på att se hur det såg ut =/
Men han lovade att det skulle vara klart tills nästa fredag eftersom han, som alla andra, tänkte vara ledig på fredag. Så det är bara att vänta och längta =)

Efter att vi lastat av sakerna i förrådet för vi iväg till Jula och inhandlade fler flyttlådor. Vi har tydligen väldigt mycket saker ^^ Efter det bar det av till Rusta där vi inhandlade lite "tråkiga" saker, som typ schampoo, tandkräm m.m. En tur till ÖoB blev det också, där Thias inhandlade fler "tråkiga" saker, och där var även Therese så det blev en liten pratstund. Efter det tänkte vi åka till Thias mamma, eftersom vi hade lite tid över tills vi skulle äta, men hon var inte hemma så vi for till Jysk och Bonus istället. På Jysk köpte jag två kuddar till sängen. Ska placera de mellan sängramen och väggen så det inte blir fläckar på nytapeten. Det skulle ju vara lite onödigt tycker jag. I övrigt, på alla affärer vi åkte till, så kikade vi på saker som vi skulle vilja ha i nya lghten och drömde och planerade. Skitmysigt! =)

 Kuddarna blev ganska snygga på plats tycker jag iaf!

Eftersom det fortfarande var en halvtimme tills kinabuffén öppnade passade vi på att åka och inhandla veckans mat på MAXI och sen bar det av till Eastern palace. Som vanligt äter man alldeles för mycket så man knappt orkar med glassen och bananen, men det är ju såå gott juh! =D
På hemvägen svängde vi in till Kalle och Jessie för att lämna igen böcker, men stannade inte så länge eftersom hon inte kände sej riktigt frisk. Vill inte åka på magsjuka igen!
Väl hemma slöade vi bara på och Thias klippte av sej nästan allt hår igen. Känns skumt, men jag vänjer mej nog snart.

Idag har vi också mest såsat på, lyssnat på gamla godingar på Spoty, packat lite till, käkat hamburgare och kollat på Waterboy.
Nyss gjorde vi en gemensam ansträngning med att rensa avloppet i duschen eftersom jag blev tokig på att det bara svämmar över. Så nu får vi se om det funkade när Thias snart ska duscha... Håll tummarna är ni snälla! ^^
Och eftersom det är nattjobb imorn ska jag försöka hålla mej vaken genom att packa lite till snart =P

Förresten, Nomys senaste album är jättebra! Kan inte sluta lyssna =D

 Hihi, jag terroriserade min pojk igen, med hårbandet denna gång ^^

Nää, nu ska jag packa vidare. Puss
Vardagen |
Upp