"Full steam spacemachine"

Hmm, dags för uppdatering igen kanske? =P

Jaja, förra lördagen, den 20, gick vi ju på bio och såg Harry Potter. Bra film om man inte tänker för mycket på böckerna =) Käkade även tacos hos Loppan och Robin, tack för god mat och trevligt sällskap! =)

I fredags spelade vi en massa WoW och var även chaffis åt Thias lillebror, så det blev rätt sent vi kom i säng, runt halv 3 kanske?... Och jag vaknade igen halv 5 och kunde inte somna om, har totalt vänt på dygnet! Och det var ju surt för mej iochmed att vi skulle åka till S-vall och IKEA kl 8... =S Men men, var ganska pigg och raceade runt på IKEA och valde ut sängmöblerna vi skulle ha. Blev även lite småplock och ett badrumskåp, men endå väldigt lite med tanke på vart vi var! ^^ Men efter det var jag så jäkla trött så jag orkade inte kolla på kläder eller sånt. Thias däremot köpte ett jättelångt svärd =) Käkade asiatmat till middag där och sen bar det av hem igen, höll på och somna efter halva vägen men lyckades nästan hålla mej uppe =)
På kvällen, efter en liten nappy-time, blev det mer WoW =)

 
Det var en otroligt fin morgon när vi åkte, synd bara att det bara blev knäppt med mobilen =/

 
Ser ni regnbågen till vänster? Undrar om det blev så för att det var så kallt?

 
Som sagt, kallt var det =)

 
Thias korta svärd...

Igår sov vi till 13, sen hoppade jag in i morgonrocken och gick runt i den tills jag skulle jobba. Sååå mysigt! =) Vi tog en slömorgon med lite choklad och såg på Stormen, en svensk film som var som svenska filmer brukar vara... Enormt löjlig och överdriven! Men men, den gick ju att se iaf =)

Nu är vi nyss hemkomna från Jysk där vi beställde madrasserna. Blev samma som jag hade innan fast i 90´s format. Åkte även till Rusta och köpte ett överkast som jag spanat in för längesen. Så man kan säga att sovrumsmöblerna är anpassade efter det istället för tvärtom =D Hittade också gardiner med matchande kuddar till som vi funderar på att ha i vardagsummet. Vi får väl se hur vi gör. 
Jag är som ett litet barn som väntar på julafton just nu! Vill att allt ska komma hem så vi kan börja bygga! =D Tog hemkörning på både det från IKEA och från Jysk, har ju liiite för liten bil för att det ska gå in på längden =)

 
Sneakpeak på överkastet =P

(Ni kan även gå in här och kika på möblerna vi köpt, det blev sängram, 2 sängbord och en 8 lådorsbyrå)

Jaja, nu ska jag ta och äta lite middag =) Det får bli en av Felix italian pastarätter eftersom vi inte tog fram korven igår ^^ Förresten så är vattnet här i ÖSD förorenat och vi kan inte dricka, laga mat, borsta tänder eller ens diska om vi inte kokar vattnet först, då får man skitsjuka... Så med andra ord dricker vi köpt vatten, kokar till tandborstning, kissevatten och matlagning och skiter i att diska... Hehe nää inte det sista kanske, men vi diskar i vanligt vatten och torkar av disken istället för att orka koka upp en massa till det också =) Thias är sjuk och jag tycker det verkar vara en bra bantningsmetod. Som tarmsköljning fast gratis. Nån som vill haka på och dricka en massa vatten? =P

Nää, nu mat!

 
Vår kisse är knäpp, hon älskar plastpåsar! =)
 
Såg nyss denna på Ica Brunflo... ROSA julstjärnor!

Full Steam Spacemachine med Royal Republic
Vardagen |
Upp