Bättre sent än aldrig!

Har nyss varit och lämnat in våra 50 öringar, såhär sista dagen =P Vi hade några sammanlagt, 350 st ^^ Fast jag hade bara blygsamma 60 medans älskling stod för resten... Men som sagt, ska alltid göra allt i sista minuten och jag hade glömt det om de inte hade sagt något om det på radion igår =)

Lördagen blev över mina förväntningar. Hade jättekul med Thias och Eric och bandet, InZight (med Z och inte S som jag skrev), var väldigt bra även om de nog var van vid att spela i lite större lokaler... Träffade trevligt folk, mindre trevligt folk och väldigt fulla folk xD Själv blev jag lagomt lullig och höll det så hela kvällen så jag slapp åka till jobbet och vara bakis. Enda bakistecknet var att vi traskade upp till Shell när vi vaknade och tog oss en korv och daimstrut =) Det var även en tjej där som jag studerade när hon dansade. Av nogon anledning kunde jag jämföra varje move hon gjorde med dansarna i guitar hero (ett tvspel)... Så hon måste nästan ha studerat deras rörelse för det var skrattretande likt! Faktum var att Eric satte ölen i halsen när jag påpekade detta och sen hade han svårt att sluta skratta. Men hon får dansa så om hon vill, och jag får skratta i smyg om jag vill!

 Snyggaste paret som vanligt =)

Veckan har varit skön trots skitstrumpor eftersom jag fick fortsätta jobba natt. Är skönt att slippa stressa på måndagen och sen får jag ju träffa Thias lite mer än vanligt =) Det har blitt rätt mycket WoW också på sista tiden, har väl kommit in i en av mina spelperioder. Men det är faktiskt ganska kul och nått tidsfördriv ska jag ju ha.


I måndags var vi iväg på en klädutförsäljning på Furan. Thais hittade lite kläder och jag hittade en vinterjacka i parkastuk som jag blev lite sugen på. Men eftersom jag inte kunde bestämma mej fick jag vara utan. Igår hade jag däremot funderat klart och vi åkte och köpte den, så nu har jag en ordentlig jacka så jag slipper frysa om rumpen =) Och billig var den också, så jag är ju nöjd!

 Jag ser ut som ett hus i den, men vad gör det? ^^
 Och Thias provade de här och såg ut som en eskimå xD

Jaja, ska väl ägna lite tid till mitt tidsfördriv innan älsklingen kommer hem =)

We No Speak Americano med Yolanda Be Cool & DCUP
Vardagen |
#1 - - Kimsalabim:

Snygg vinterjacka och du ser absolut inte ut som ett hus i den :)

Upp