"I gotta feeling"

Kan ju uppdatera i tid och förväg för en gångs skull =)

Igår blev det inte mycket gjort, mest WoWspelande. Grindade rep för att få min talbukmount, genom att döda hur många ogres som helst. Tog väl kanske en och en halv timme och jag var jäkligt less på slutet! Men nu har jag den iaf och är lite närmare att få albino draken =) Efter det kom Kalle upp och avnjöt räkmackor med oss ( fast han åt inga räkor ^^ ) och tittade på Trainspotting. Har inte sett den förut men den var väl bra... Lite skum men intressant =)

 Nya mounten =)

Nu är vi nyss hemkomna från stan, behövde mascara och hårspray till ikväll. För hör och häpna, vi ska gå ut ikväll! =D En jobbarkompis' band ska spela på Draupner i Svensta. Så jag måste ju åka dit och kika på dom och se om jag måste retas på måndag =P Lär ju knappast bli superfestande eftersom jag ska jobba imorn men nån smirre och breezer ska nog slinka ner.

Nää, nu måste jag komma på vad jag ska ha på mej =)

I Gotta Feeling med Black Eyed Peas
Vardagen |
Upp