Hemma igen och det firas tvåårsdag idag

I och för sej kom vi hem runt 20 men har haft lite att fixa, packa upp och massa kisse-gos att göra först =P

Har haft det jättemysigt i Umeå även om vi mest har sprungit runt och shoppat. Inte mycket fotat blev det heller men var inte på humör för det. Stel som bara den är jag, men så blir det efter ca 10 timmar i bilen på ca 36 timmar sammanlagt.
Igår var jag mest bara trött så det blev inte mycket handlat för min del men Thias lyckades fördriva nästan 3 timmar i sin armébutik. Nu är det inte så att han är krigisk av sej (iaf inte såå krigisk) utan var mer ute efter småväskor och slitstarka kläder. Lunchen intogs på Subway, som är mycket godare och bättre än Gôuter (stavning?) och middagen på O´learys, som låg i samma hus som vårat hotell. Vi käkade supergod pasta med sweetchili-sås och biff på Larrys, rekomenderas! Hotellet var varken det finaste eller lyxigaste, men otroligt mysigt och alldeles lagomt åt oss. Somnade tidigt gjorde vi, så det var full fart igen idag. Hotellfrukost på Larrys, packa ihop och checka ut sedan var vi igång på staden. Idag var det min dag och jag hittade en massa saker. 4 Tshirts, 3 par skor och en lunchpåse blev det. Igår handlade jag ett par byxor och en helrund halsduk. Jag vet att det är helt fel tid att köpa halsduk, men jag har letat den i flera månader och var ju tvungen att passa på nu =) Hemfärden gick väl ganska smärtfritt, förutom alla vägskador och gupp som Thias svor över, och vi kom hem typ samma tid som jag trodde vi skulle åka från Umeå... ^^ Väl hemma hade mitt paket från Sweden rock shop kommit med två Tshirts till så nu har jag massa kläder. De var lite tajtare än vad jag föredrar, men jag tränar ju så det ordnar sej!

Nu orkar jag inte skrivar mer, slänger in några bilder istället.





Det kändes som om man var på en båt när man gick i korridoren. Inte för att jag varit på en sån men jag kan tänka mej =)


Jag glorifierar hotellfrukostar eftersom det är sånt man önskade att man orkade fixa hemma varje morgon!


Nyvakna! ^^


Inte ett moln på himmlen och varmt som tusan var det.


Av någon anledning tycker jag att vindsnurrorna är så häftiga och var bara tvungen att studsa runt i bilen för att få en bild. Har ingen aning om varför jag gillar dom, borde hata dom efter den tiden då jag bodde i Svensta och fick slåss om vägen med dessa åbäken!


Jag spenderar den mesta av min tid i bilen såhär.


Kläd- och skoberget, kommer kanske individuella bilder på allt imorn.


Förresten så firar min blogg två år idag, så grattis på den! Tänk att jag har hållit ut så länge, trodde ju knappt det skulle bli ens en månad! 205 inlägg har det blitt sedan dag 1. Jag är väl ingen storbloggare, men jag har ju lyckats få till några iaf... =)


Bildkälla

Vardagen |
Upp