Ändrade planer ikväll...

Det blev ingen träning ikväll, syster ringde och ville gå på bio. Och hur mycket jag än gillar att träna så väger bio över =D Det blev Red riding hood och jag bara älskar den filmen (jag vet mammsen, man säger inte så men jag visse inte hur jag skulle säga på annat vis så förlåt). Den var upplagd precis så som jag gillar; lite romantiskt "dravvel", lagom action och mycket spänning samt en gnutta sorglighet. En otroligt snygg version av en barnklassiker, i vuxenformat. Snygg twist med de klassiska frågorna "men mormor..."också! Så den rekomenderas varmt och jag skulle redan kunna se den igen för att analysera sönder den =D





Här får ni bilder på mina inköp. Börjar med att ursäkta kvalitén, solen gick ner fort där på slutet, och jag skrattar åt vilken dålig modell jag är! =D Men som sagt blev kvällens planer ändrade och jag hann inte riktigt med dagsljuset. Dessutom kan jag inte stå still och det resulterar i suddiga bilder =P
Men men, här har ni bilder iaf. Personliga favoriter är den bruna Tshirten och halsduken.






Kattskrället går inte med på att jag fotar själv utan måste bara vara ivägen! =@

Vardagen |
Upp