Känns som om jag skolkar...

Hmm, jaa det känns väldigt fel att vara hemma vid den här tiden. Har haft söndags-jobbs-stress-känslan hela dagen som vanligt och nu sitter jag här... Men jag ska ju prova på att jobba "normalt" em-skift så jag kommer jobba tills 00.00 hela veckan istället. Det ska bli intressant att se hur det går!

Idag har vi inte gjort så mycket, bara vanliga söndags bestyr. Har dock skickat iväg en beställning på Ellos med Jessica. Hittade tillslut en sån där kappa med jättehuva! Det blev en sån och ett par rosa knä-mysbyxor. Hoppas bara storleken på kappan blir bra, jag har ju en sån där knaskropp med typ 3 olika storlekar beroende på vart man mäter.. =S Jaja, blir det skit är det bara att skicka tillbaka! =) Orättvist dock att mina grjejer kommer om 4-5 arbetsdagar och hon får vänta i typ en månad på sitt ^^

Jaja, borde passa på att utnyttja min extra kväll kanske?
Vardagen |
Upp