Bilbingo

Har nyss kommit hem från Häggenås där det varit bilbingo ikväll. Högsta vinsten var 100.000... Hade varit nice att vinna, det ska jag inte neka till, men jag är van att inte göra det (vinner inte ens på triss) så jag åker mest för skojs skull =) Och det var ju en barnfamilj som vann de pengarna så då gör det definitivt inget. Thias däremot hade svårt att sluta tjura ^^


      Hemskt mycket folk var det och det här är bara en liten del!

    Potentiella vinnare, borde ha tagit en nyblivna förlorare-bild xD

                       Så här sitter proffsen när de spelar!

                       Eller så kör man den mer klassiska stilen...

  Och med Singoalla Blåbär, Gifflar och Red Bull klarar man allt! =D

Midsommar firades med padre och familj och det var skönt, inga krav liksom. Bidde grillat med tillbehör och tårta som farmor bakat. Dessutom fick bilen sej en liten dammsugning men jag iddes inte göra någe mer, det var ju halvkasst väder.

Har söndag idag men det är ju bara lördag... Det innebär en dags ledighet till och sen är det bara 8 jobbdagar innan semester! =D *längtalängtalängta*

Nu ska jag se om jag kan pilla lite med bloggdesignen, har tagit upp det igen. Gjorde helt om min layout som jag skapat förut, men den här blev snyggare. Någon gång blir jag nog klar så ni också kan få se =D
Vardagen |
Upp