Träning v.25

Hemskt dålig på att uppdatera har jag varit, men ni kan ju få förra veckans träning iaf =D
Upptäckte att jag av misstag lurat er (och mej!) att tro att jag är bättre än vad jag är... Stod och väntade på Thias och tyckte att de andra som sprang tog en så konstig väg. En klocka klämtade och jag kikade på spårtavlan igen och upptäcker till mitt förtret att det fattas en bit i den runda jag springer. Så sammanlagt på två varv missar jag runt 1,5 km och ligger därför strax under 3 km och inte på 4,4! Jaja, skitsamma nu vet både ni och jag att jag var liiite mindre bra än vad jag trodde ^^ Kommer nog fortsätta min runda tills jag klarar av att springa den, för som Thias säer: Det är inte de km du springer som räknas, utan tiden i spåret! =D

Tisdag, torsdag och lördag: ca 3 km intervaller.

Söndag: inget spring, tog och cyklade lite istället.
Träning/hälsa |
Upp