För bra för att vara sant?

Detta måste väl bara vara för bra för att vara sant?! Dom kommer säkert smaka jätteäckligt eller något...
Men eftersom jag bara älskar dessa på Sibylla så måste jag prova =D

Igår blev vi bjudna till Loppan och Robin på middag och det blev grilla fläskfilé med strips/klyftpotatis och bea. Så gott grillat kött har jag nog aldrig ätit, det blev helt perfekt! Så Robin är en duktig grillmästare och vi hoppas på fler gånger framöver ;) Men har nog inte haft en sådan tidig grillpremiär förut, haha! Efteråt satt vi mest bara och pladdrade och såg på en massa kort och hade det jättetrevligt för helt plötsligt var klockan halv 12 ^^
Glömde tyvärr kameran så ni får inga bilder.

Idag har jag mest suttit och svurit framför datorn. Håller på att fixa och trixa med designen igen med det går inte som jag vill... Tar hjälp från olika sidor nu och vi kan ju hoppas på ett bra resultat, men det kommer ta tid. Fast iofs är det ju så att det mesta man vill ska bli bra tar tid, så då så. Men tid är något jag hade mindre av så därför blir jag less när det inte går som det ska. Önskar att jag hade Dreamweaver, då skulle allt gå mycket fortare och man slapp koda! =)

Jag säger som ungen på Youtube: Not funnnnyyyyy!!!!!


Om ca en och en halv timme blir det till att mysa ner i sängen framför flickan som lekte med elden. Vi såg första filmen i millenium-serien förra söndagen och fastnade för den. Jag hade bara läst böckerna innan och var rädd att jag skulle bli besviken på filmerna så jag har inte vågat kolla förns nu =) Men den var väldigt bra för att vara svensk (jag avskyr svenska filmer i vanliga fall) och vi fortsätter väl.

Vardagen |
Upp