Träning v.21

Det började bra men sen blev vi lata under veckan. Men som för det mesta brukar vi lösa det för att hinna med allt. Hade ingen lust att ägna hela helgen åt att träna så därför blev det tt dubbelpass på fredagen. Däremot börjar jag bli less på att vågen snarare stiger än sjunker. Får som sagt helt enkelt fortsätta klämma, känna och se förändringarna istället. Men bah, det vore ju kul att se någon skillnad kilomässigt också!

Måndag:

30 min crosstrainer

◊ Bröstpress
◊ Biceps x-ställning stång
◊ Mage

Tisdag:

25 min crosstrainer

◊ Axlar hantlar utåt sidorna
◊ Triceps x-ställning stång
◊ Triceps x-ställning rep
◊ Mage

Fredag:

30 min crosstrainer

◊ Rygg i maskin m. stång fram
◊ Rygg i maskin m. stång bak
◊ Nacke med hantlar
◊ Ben fram
◊ Ben bak
◊ Ländrygg
◊ "plankan"
◊ Mage

Under v. 22 får vi se hur det blir. Måndag, tisdag har passerat och det gick ju faktiskt inte träna dessa dagar och onsdag går automatiskt bort eftersom jag skulle vila munnen (varför måste man vila munnen när detär kroppen jag tränar?) så det kanske mörjligtvis blir träning tor-sön då. Men det märks väl och vissa veckar blir det helt enkelt såhär =)
Träning/hälsa |
Upp