Träning v.46 & 47

Har ju helt glömt bort, jag hade ju faktiskt en riktigt bra träningsvecka innan vi piercade oss. Fast nu har jag ju glömt det mesta ^^

Fast det såg nog ut så här v.46:
(någon form av uppvärmning varje dag men minns som sagt inte)

Måndag:
Bröst o biceps
Mage

Tisdag:
Axlat o triceps
Mage

Onsdag:
Ben
Mage

Vecka 47, alltså den efter piercingen, blev det inget tränat för jag fick inte iom att jag svällde så mycket.
Denna vecka lutar åt att inte bli något heller för Thias vill inte riskera än. Vore ju onödigt om han drog iväg för tidigt och startade en utstötningsprocess. Det är dyrt att ta några hål vill jag lova!Och mej gjorde det inget idag, jag har knappt sovit pga blåsten.

Hoppas bara det ger sej snart så jag kan fortsätta få ut min rastlöshet! =)
Träning/hälsa |
#1 - - keela:

nej, jag såg ingen rosa :O men kika på rusta, det var där jag köpte den lila :)

Upp