Varför gör jag alltid så?

Jag har längtat efter en viss bok väldans länge nu och ändå gör jag precis som vanligt när jag kan lägga vantarna på den... Jag lusläser ut den på 2 dagar! Och eftersom det tydligen var den sista i serien så kommer det ju inget mer. Jaja, jag har alltid varit en sådan som vill veta nu-genast-på-en-gågn vad som händer så det kommer antagligen fortsätta så.
Däremot är det fasligt jobbigt att jag nästan blir ledsen och känner mej ensam när en bok eller bokserie tar slut. Det kan inte vara normalt. Men jag har levt och slappnat av genom böcker sen jag lärde mej läsa och har extrem fantasi, så ibland blir personerna nästan levande. Jag skrattar, gråter och "upplever" allt det dom gör. Ni ska bara veta hur hemskt det var att läsa slutet på Isfoket! Och nej, jag tror ju inte på riktigt att dom lever men ja, ni fattar... Hoppas jag!
Jaja, det var en liten inblick i hur konstig och bokmalig jag är... Hoppas ni inte tycker att jag är helt lost =)

Just nu sitter jag och väntar på att jag ska kunna fortsätta titta på Grey´s Anatomy. har kikat på de 3 avsnitt jag missade i veckan som var. Dock finns det en viss "limitation" som gör att man bara kan kolla 72 min i taget och sedan får vänta i 20-30 min... Hemskt störigt!

Här är iaf vad jag spenderat det mesta av min helg med:


Blev så hemskt sugen på en aladdinask häromdagen, så det fick bli helgens godis =)

Vardagen |
Upp