Vart tog lusten vägen?

Hösten är här och brinner lika vackert som vanligt, men mitt fotohumör blåste nog bort med vinden...
Jag ser ju allt det vackra och funderar hur jag ska fånga det, men orkar inte ta upp kameran och fota. Det känns hemskt jag vill ju, men ändå inte... Vet inte hur jag ska förklara, men känner att jag har svårt att mäta mej med alla andra (och det är ju självklart, de andra har ju kommit så långt och haft år på sej att lära) och att mina foton ser så platta ut bredvid. Visst lär jag mej allt eftersom, men orken att lära finns ju liksom inte... Iaf inte just nu. Och det är så mycket jag saknar i teknik, både fotandets och kamerans, så det kan kännas värdelöst ibland att en försöka.

Iaf fortsätter jag hoppas på att den infinner sej innan hösten är slut och tills vidare kikar jag in alla mina förebilders foton, och lär via den vägen.

Vardagen |
#1 - - Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv, Nej men vad roligt att höra att det kunde vara till någon hjälp! Nu blev jag glad :)

Upp