Ont i magen

Efter att ha haft ont i magen sen jag började jobba och det blev värre efter att jag ätit, gav jag upp och åkte hem. Buhuuu, tyck synd om mej ;) Nej men orkade verkligen inte, inte kul att få knivar i magen titt som tätt. Så det blev till att knöla ner sej i sängen och kika på Hunger Games istället. Superbra film må jag säga, bättre än jag förväntat mej.
 
Loggade även in en sväng på WoW, men loggade nog ut lika fort igen... Fan vad jag avskyr nya patcher! Så nu är allt knas i förberedelse inför nästa expansion som släpps 25/9. Har nog aldrig sett mindre fram emot det som nu! Men så verkar allt bara bli knäppare och löjligare också. Tror dock att om ca 1-2 månader så har jag vant mej och undrar varför jag klagade så mycket ^^
 
 
 
Nu ska jag fortsätta gnälla över magen, dock har den blitt bättre så det ska nog ordna sej =)
 
 
Vardagen |
Upp