Ja inte trodde då jag att två dvärgar skulle bli ögongodis inte ^^

Nu har man sett den också, Hobbit alltså.
Finns många ord som kan beskriva denna (och alla andra ringenfilmerna för den delen) men storslagen, förtrollande och underbar är några som passa bra in. Men kan man bli annat än förtrollad av Tolkiens värld, vare sej det gäller böcker eller filmer?! Och Peter Jackson gör ett galet bra jobb att fånga denna värld, tycker jag iaf.
När första introt ljöd så kom även rysningarna och jag njöt hela filmen. Dock ska de ju vara så förbannat långa och min kära rygg är inte så förtjust i biostolarna. Förtar en bit av nöjet så att säga. =/
 
Men som sagt, jag blev förvånad! Inte trodde jag att vissa dvärgar kunde vara så fina att se på ;) Min ungdoms  (HAHA) hjältar Aragorn och Legolas får helt enkelt hoppa av tronen och känna sej petade av kortare män ^^ Undrar om min lilla Thias har något att göra med detta? Han är ju inte så fasligt lång han heller ;D
 
Nu har jag dock ett stort problem. Hur i hela fridens namn ska jag kunna vänta tills nästkommande delar behagar  infinna sej på biograferna?!
 
 
 
 
Hoppas föresten att det kommer ett soundtrack till filmen! :)
Vardagen |
Upp