R.I.P min trogna dator

Igår morse hände det som inte får hända; min kära dator bara dog...!
Har provat med det jag kan för att se vart problemet är och har nu slutit mej till att det måste inhandlas lite (massa) nya saker till den.  Moderkort, ramminnen, nätagg, processor samt hårddisk. Suck! Hade ju tänkt att spara lite denna månad men tji fick jag.
Har ju varit beredd på detta visserligen så så illa är det väl inte. Dock lär ju W7 måsta inhandlas också och jag vill inte ha det!


Så här fint ser det ut på mitt databord just nu =P


Kom iaf på en mycket smart idé gällande att fixa ny dator snabbt... Nuförtiden är vår bärbara mitt "chassi" och allt det runt omkring (tangentbord, mus, skärm osv) insatt i den. Blir ju nästan som en vanlig stationär, bara liiiite sämre ^^

Igår var jag och kikade på SM i styrkelyft halva kvällen. Riktigt kul var det och jag kunde riktigt känna glädjen och besvikelsen i de olika lyften. Satt som på nålar när det var de tyngsta och pustade åt dom xD
Hade varit kul att ha något sånt där, som gjorde att man fick känna sej duktig och att man kunde klappa sej på axeln och tänka bra gjort. Har nog aldrig känt så. Jaja, roligt var det iaf som sagt =)

Nä nu ska jag fortsätt öva mej i W7 (som finns i den bärbara) och snart kolla till tvätten.
Hejs!

Vardagen |
Upp