Har inte haft lust

Att uppdatera, men nu ska jag vara duktig och göra det =)
 
Midsommar kom och gick och nu blir det mörkare igen. Vi "firade" med grillning hos padre och lite fiske för Thias. Är som sagt inte en sådan som firar allt i tid och otid. =) Och inget fotade jag, förutom efterrätten, men så var den var väldigt god också ;)
 
 
I lördags kom en gammal klasskompis från högstadiet och hälsade på med familjen. Och jag som i vanliga fall ogillar barn stark fick erkänna att hon var ganska söt, dottra deras. Hemskt kul att träffa dom, synd bara att det bli så sällan!
Vi var även iväg till Häggenås på bilbingo. Som vanligt var jag jättenära att vinna storvinsten, denna gång med 2 nr ifrån... Men it was´nt meant to happen detta år heller. Har alldeles för mycket tur i kärlek! ^^ Och rutinerad midsommardagsbingospelare (puh, långt ord!) hade vi med oss käk, iom att man må vara där så tidigt för att få plats. Det var inte bara en stackare som sneglade lite avundsjukt in genom min ruta ;D
 
 
Idag for vi till Expert efter tips från Kalle och köpe en ny bilstereo. Har verkligen velat ha en med Bluetooth så jag kan koppla in mobilen. Har ju verkligen ingen musik nu iom att jag bara kör via Spotify. Enda problemet är att min antennkabel inte passar men det löser sej förhoppningsvis imorn efter en tur till HiFi-butiken.
 
Nu nyss kikade vi på en superäcklig film, the human centipede. Blä säger jag bara och vem kommer på dessa sjuka saker?! Och dessutom finns det en tvåa som Thias prompt vill se. Stackars mej! Vill ni veta vad den handlar om så sök på Youtube, jag vägrar ha sånt äckel i min blogg!
 
Nu tror jag att jag ska leta upp något att läsa. Den serie jag lånar från biblioteket får jag vänta på tills juli någongång och det lär ju dröja innan jag får hem Ödet från cdon.
 
(Bild snodd här)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
|
Upp