AW, skitbil och kisseprommis

Jaha, helgen har rusat förbi och jag längtar redan efter nästa ^^ Vi har haft väldigt fint väder och jag har njutit så mycket jag har kunnat.

I fredags knatade jag på staden och letade beige chinos men jag måste vara helt felformad för dessa. Men ger dock inte upp letandet. Hittade istället tre sommarlinnen + en rosa "sport-bh".
Efter en liten sväng hemma åkte jag in igen till en liten mini after work med två brudar från jobbet. Trots att jag inte drack mer än en liten breezer så hade jag grymt kul och trevligt! Ville inte dricka mer iom att det inte kändes rätt denna kväll. Men massa pladder och skratt blev det iaf =)




Lite ironiskt att bordets stomme på vår AW bestor av detta...!


Kände mej extremt nöjd med håret, fast det syns väl inte så bra.


I lördags var vi hos padre igen. Skitbil ta och funka nu, så jag slipper åka dit varje helg... Skojar bara ^^ Men som sagt, det känns som ett halvt steg framåt och tre steg bakåt med denna bil!




Den kommer iaf bli supersnygg med nya fronten! Lite skillnad va?! ^^


Idag har vi fixat, trixat och plockat här hemma samt knatat en sväng med den urtråkiga, gräsätande kissen. Hon gör typ inget annat när vi är ute nämligen.

Ja det var väl det mesta iaf, hörs till helgen igen troligtvis ;)

Vardagen |
Upp