Omnomnom

Igår, då jäklar fick jag äntliiiigen min kinabuffé! Och då kan ni tro att jag åt så magen sprack nästan, hehe ^^ Massa vårrullar, kycklingspett och ris med sötsursås, omnomnomnom. Sen gick jag och lade mej typ 22 bara för att jag var så trött och hörde inte när Matthias kikade på film, sov som en stock.
 
Förkylningen var en förkylning och den har jag dragits med halva veckan. Jobbigt som bara den, eftersom den aldrig bryter ut och då kan jag inte vara hemma från jobbet. Men det har funkat rätt bra och enda problemet är att jag somnat runt 21. Och det har ju inte gjort så mycket =)
 
Idag åkte vi först och firade Thias pappa lite och efter det får Thias iväg och fiskade. Jag passade på att unna mej en hemma-spa-kväll och provade badkaret för första gången sen vi flyttade hit =o Så hårinpackning, ansiktsmask och bubbelbad försökte jag njuta av. Dock är jag alldeles för rastlös och därför blir det inte så ofta =)
 
 
Men nu tål jag inte mej själv efter alla lukter jag dränkt mej i och nyser som en tok. Och funderar på att krypa ner i sängen eftersom jag inte orkar engagera mej i WoW.
 
Förresten är det bara en månad kvar till jul också! Och jag har inte köpt/ änkt på julklappar alls =/ Ni får nog helt enkelt vara utan i år ;)
 
(förresten nr2 så tycker jag peronligen att min kära blogg är skittråkig just nu iom att jag inte ids fota. Men idag hittade jag den väg jag letat efter och nu vill jag banta ner mej 10 kg (ja, jag har gått upp en maaaassa i vikt, bajs!) samt få lite lagomt med snö, 2-5dm räcker =))
 
Vardagen |
Upp