Träning v. 31, 32 och 33

Inte ens i den här kategorin uppdaterar jag kontinueligt, jag är kass på bloggning! =)
Har bara kört kondition/förbränning fram tills igår då jag äntligen vågade/orkade masa ner mej i gymdelen. Och som vanligt blir jag vansinnigt lycklig av att köra därnere, så jag förstår verkligen inte varför jag alltid ska undvika och dra ut på det.
Men nu är det dags, utbildningen börjar om alldeles för få veckor och jag vill ha lite styrka iaf. Jag har däremot verkligen märkt skillnad på min kondition efter alla dessa veckor på löpbandet! Folk har nämligen börjat be mej sakta ner när jag är ute och går med andra ^^ Och jag ser och känner ju när jag nu både knatar snabbare och i uppförsbacke på gymmet. Det som förut var mitt snabbast på "plan mark" är numer vilofarten i uppförsbacke =)
Jaja, skönt att märka någon skillnad iaf, för på mått och vikt gör det tyvärr inte det...
 
V.31
Blev det "bara" 3 dagars kondition. 42 min varje gång.
 
V.32
Sket det sej lite iom att jobbet började och jag var så himla trött både fysiskt och psykiskt. Men ett pass på 42 min samt en timmes friskvård på jobbet.
 
V.33
Tisdag och onsdag blev det 42 min på löpbandet och fredag en timmes friskvård.
 
Lördag
42 min löpband
Latsdrag fram och bak
Nacke
Ländrygg
Axelpress
 
Söndag
45 min löpband
Biceps med hantel
Biceps med stång
 
Träning/hälsa |
Upp