WoW, omtanke, handledsproblem & hårfärg

Så har min helg sett ut hittills.
Igår spelade jag WoW för första gången på hur länge som helst tror jag! Superkul med David och syster och för en gångs skull fick JAG saker. Både ett nytt vapen samt två transmog-vapen. Lite synd bara att det "riktiga" vapnet var snyggt i sej självt, men känner jag mej rätt så tröttnar jag tillslut och då är det bra att ha saker att ändra det till =P Dessutom passar den blålila bättre till det gear jag samlar till. Hade så kul att jag tillochmed loggat in en sväng idag för att lulla på lite =D
 
Jag har ringat in vapnen, för min kära mor ser aldrig vad jag menar när jag visar saker i WoW ^^ 
 
Vi fick även träffa Lich King för första gången...
Bättre sent än aldrig antar jag, han var "storbossen" i förra expansionen nämligen! =P
 
Och imorse blev jag väldigt överraskad då de ringde från Interflora och undrade om jag skulle vara hemma idag. Nyfiken och lite undrande var jag, samt att jag trodde dom ringt fel. Men tji fick jag för det ringde på på dörren och en blompåse fick jag! Och i den var en jättefin uppsättning av rosor och en mjuk, skäggig nalle =) Mammsen och Plastis tänkte visst lite extra på mej imorse. Tacktack, jag blev faktiskt väldigt glad och förvånad! =)
 
 
Och det för mej till mitt handledsproblem. Lång historia kort (typ): jag vaknar på natten av att handen känns som om den brinner och ska explodera och dessutom gör det svinont. Har varit till ortoped och väntar nu på kallelse till neurolog. Jag håller tummarna för att dom ska hitta felet så jag kan få sova igen! Förmodligen är det karpaltunnelsyndrom, men man kan ju aldrig vara säker. Dock domnar handen även när jag kör bil eller pratar i telefon. Men det funkar iaf bättre nu med tumstödet, om jag bara kunde vänja mej vid det. Jaja, gnällgnäll, det gör inte ont iaf så länge jag behåller den på under natten.
 
Och nu nyss har jag äntligen tonat håret igen. Har inte gjort det sen innan jul och utväxten började verkligen gå mej på nerverna (höhö *blinkblink*). Så nu hoppas jag på att bli riktig röfräs och inte bara urvattning rödbrun!
Vardagen |
Upp