Inget är som väntans tider!

Förra lördagen bar det ju av till S-vall och IKEA och det slutade med att nästan ett helt nytt vardagsrum var beställt. Vi hade tänkt ta det pö om pö med möblerna men väl där stod det små lappar på allt vi ville ha att produkten snart skulle utgå. Så det blev helt enkelt att ta allt på en gång =) Det blev lite ändringar i det vi hade valt, man fick ju en helt annan blick när man väl såg sakerna på plats, och vi bytte ut vitrinskåpet till ett hellångt samt att det fick bli en riktig tvbänk. Vi passade även på att inhadla lite nya gardiner, då katten slaktat de vi hade i datarummet och de vi har i vardagsrummet känns för mörka. Gardinerna är dock alldeles för långa så vi har bara satt upp de i datarummet hittills. Och jag tror vi fick världens mysigaste fönster som resultat! Nu är ju jag usel på före och efter bilder så det enda ni får är slutresultatet =)
 
 
 
Annars så har ju första jobbveckan passerat, rätt smärtfritt faktiskt. Förutom att min nästäppa intensifierades så fort jag klev innanför dörrarna, tror jag blitt riktigt allergisk =(
 
Är helt överlycklig för mina blixtbouncers också, speciellt den vita! Nu kommer jag nog kunna acceptera att använda blixten i vissa fall utan att tycka det är förjävligt.
 
En fin liten smurfplatta tog jag och inhandlade idag. Lyckades till slut bestämma mej för en Samsung Galaxy Tab 2 10.1 och är hittills supernöjd. Inte för att jag hunnit göra så mycket än ^^ Känner dock mer och mer att den kommer bli väldigt bra att ha till fotograferingar! Är skitsur på min jäkla kameradisplay som av någon anledning visar ljusare bilder. Då tror jag ju att dessa är helt ok medans de är alldeles för mörka =/ Jaja, har plattan nu och det ska bli skoj att prova den tillsammans med kameran.
Men den kommer kunna komma till nytta när det gäller så mycket mer också och jag tvivlar inte på att jag gjort ett bra köp =)
 
 
Nä nu ska jag nog kolla efter skal och skyddsplast till smurfplattan och till mobilen =D
 
 
Vardagen |
Upp