Progress

Det är så förbaskat tomt i vardagsrummet just nu. Fast ändå känns det hopryckt, haha.
Vi har nämligen kört iväg de gamla hyllorna till Thias syster Evve samt en av fotöljerna till Thias mamma. Dessutom tog vi ner de gamla gardinerna så det är väääldigt tomt i fönstret. Avskyr att inte ha gardiner, men tycker att Thias ska ta den första svängen på hans symaskin. Dessutom vågar jag knappt ta i en symaskin, haha jag är världelös på att sy! ^^ Ryggen är som den är efter allt bärande, men man överlever =) Och nu börjar ju det roliga, för för ett tag sen kom de nya möblerna! Jag är ledig idag så jag skulle kunna ta emot grejorna och förväntade mej att de skulle komma senaste möjliga tiden, men kors i taket, vi måste ha varit nästan först av stoppen! =P
 
(ni får svart/vita bilder för jag orkade inte ställa in vitbalansen och jag är övertygad om att vi inte har orangea dörrar, som auto-vitbalansen ville få det till!)
 
Just nu har jag en massa paket att öppna och skruva ihop, skojskoj! =D
 
Annars har vi inte gjort så mycket denna helg. Lyckades klämma in lite dailys på WoW faktiskt! Tror inte jag spelat sen innan jul någon gång och kära storsyster har ju frågat efter mej. Och när jag väl lyckas både ha lust, ork och tid att spela lite, ja då var ju inte hon inne, typiskt! =/ Jaja, får bli en annan gång syster!
Men så är det ju, har ju bara tittat på Ghost Whisperer och läst supertjocka böcker på sista tiden, och då hinner man inte med mycket annat. Samt att jag är nog inne i en av mina "WoW-är-sååå-tråkigt"-perioder igen. Men så har det ju varit sen första början och så lär det fortsätta vara, haha.
 
Måste bara fresta lite med vår middag igår; pannkaka med hemmagjord hjortronsylt! =d
 
Nä nu har jag inte tid med er, jag ska börja svära jag! ^^
Vardagen |
Upp