Träning v. 26, 27 & 28

Sämst på att uppdatera just nu =P
Men träning och jobb har tagit all tid och sen har jag inte funnit någon ro till att sitta vid datorn. Nuförtiden känns det som att det enda värt att göra är träna, äta och sova och sedan träna lite till. Jaja, det ger väl med sej lite när resultaten börjar märkas.
Har iaf börjat träna de flesta muskelgrupperna, bara bröst och axlar kvar nu. Och dessa ska jag prova på och se om handen tillåter efter vår tripp söderöver. Så nu får handen vila i en vecka och det är nog bara bra. Sen ska jag överleva också ^^
 
V.26
 
Måndag:
42 min löpband
Insida och utsida lår
Ben och vadpress
 
Onsdag:
Löpband 42 min
Bröstpress
Magmaskin höger och vänster sida
Rodd
 
Torsdag:
Friskvård promenad 1 tim
 
Fredag:
Löpband 42 min
 
Lördag:
Löpband 42 min
Latsdrag fram och bak
Ländrygg
 
V.27
 
Måndag:
Löpband 42 min
Biceps med liten stång
Triceps med rep
 
Onsdag:
Löpband 42 min
Insida och utsida lår
Ben och vadpress
 
Torsdag:
Friskvård prommenad 1 tim
 
Lördag:
Löpband 42 min
Biceps med liten stång
Triceps med rep
Mage "sida till sida"
Mage "rumplyft"
 
V.28
 
Måndag:
Pass 1
Löpband 42 min
 
Pass två
Löpband 42 min
Framsida och baksida lår
Plankan
 
Tisdag:
Löpband 42 min
 
Onsdag:
Pass 1
Löpband 42 min
 
Pass 2
Löpband 42 min
Mage "sida till sida"
Mage "rumplyft"
Mage "bensläpp"
 
Träning/hälsa |
Upp