Jag vågade!

Nu har jag gjort något väldigt ovanligt och varit impulsiv! Jag hoppad, släppte lite på kontrollen och tryggheten och ansökte till en utbildning!
Och redan idag fick jag svar. =)
Nu är det så att det är inte en 3årig utbildning på högskola/universitet utan mer som en kurs. En högintensiv helgbaserad utbildning på ca 95 timmar, som pågår i oktober och november samt några veckor i början på januari. Jag vet inte om det är något jag kommer jobba med, men det är något jag absolut vill lära mej mer om och kanske jobba med. Jag kommer få ett par hektiska månader i höst, om mitt jobb går med på det jag vill, men å andra sidan kommer jag fortfarande tjäna lite pengar. Utbildningen är nämligen inte studiemedelsberättigad och kostar dessutom en slant. Hoppas dock på stipendium.
Jag är nervös som bara den och vet inte riktigt om jag gjort rätt, men jag måste ju också köra lite på YOLO (you only live once) nångång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardagen |
Upp