Träning v.25

Ja, jag fortsätter grisa på med gymmet, jag. Tycks ha gjort det till en vana att kliva upp tidigt på söndagen och sticka iväg och köra ett morgonpass. =) Men denna söndagens pass blev lite knäppt då det inte funkade med latsdragen som på förra gymmet. Det funkar fram, men inte bak, så jag må hitta på någon mer övning till ryggen. Skönt som fan att köra rygg igen förresten! Min favoritmuskelgrupp =) Men kanske lite mindre favorit nu då, när jag inte kan köra som förr. Jaja, problem är till för att lösas! Och just nu kör jag ju inte efter något speciellt schema så då spelar det inet så stor roll.
 
Måndag:
42 min löpband
Bröstpress
Magmaskin höger/vänster
Rodd
 
Tisdag:
1 tim friskvård på jobbet (promenad)
 
Onsdag:
42 min löpband
 
Torsdag:
42 min löpband
Insida och utsida lår
Ben och vadpress
 
Söndag:
42 min löpband
Latsdrag fram och bak
Ländrygg
Träning/hälsa |
Upp