Över två veckor igen

Ja som sagt, min uppdatering är urusel oavsett vad. Fruktansvärt jag vet =)
 
Har iaf börjat jobba igen, bara halvtid dock, fram tills onsdag. Går lite sådär eftersom jag svullnar upp och ärret blir illrött och att jag efter några timmar knappt kan hålla i en penna för att skriva mina initialer. Men det går frammåt och snart ska jag vara redo att köra för fullt igen! =)
 
Ska vi göra en snabbsummering, som i förra inlägget?
 ♦ Snäll lillasyster kom och bakade morotskaka åt mej, både för att jag var handikappad och för att jag är livrädd för rivjärn! =) Som tack fick hon mumsmat av oss och alla var nöjda och glada. Katten fick massa mys(an)gos ^^
♦ Vi tog en sväng med några vänner till Bjärme för att kolla in Hårdrocksbandet. Bra band men Inzight förblir mitt favvocoverband.
♦ Gick på Springmeet och kikade på massa fina bilar och brände oss, Thias mest. Thias fick krama Birger, det lilla Storsjöodjuret. Jag är nog lite kär i Birger =P
♦ Åkte Calles cab på cruisingen på kvällen och kikade på mer fina bilar och massa fulla människor. Fick snäll kommentar av en kvinna som sa att jag var snyggast där. Matthias fick frågan om jag tillhörde honom och att han hade tur som fick ha tjejen med de  snyggaste klyvorna, från samma kvinna. Hmm, skorna eller brösten?? =O
♦ Förlorade lite nattsömn pga hockeyVMfinalen, men "vi" vann ju. Helt klart värt att se Tre Kronor vinna VM på hemmaplan!
♦ Tränat några gånger till, och nu idag gav jag mej på benträning. Man behöver inte använda handen till det. Hejhej, "nersketen-gång" om ett par dagar, då det blev insida och utsidan låren samt benpress och tåhävningar =P
♦ Fått värsta konsertsläppet någonsin som innebär att jag msåte lura med mej någon till Sthlm i november. Jag menar Avenged Sevenfold, Five Finger Death Punch  samt Device, dom måste jag se!
♦ Spelat mer WoW och fått mer fotosug, längtar dock till fina söderskogar med lite undervegetation och solbelysta gläntor!
♦ Börjat på en ny jättetjock bok och tröttnat på kött och sallad ^^
 
Haha, det var vad jag kom ihåg. Fick visst vara nog med det.
 
Ni får en massa instagrambilder,
tur man kan fota med mobilen i sånna här lägen! 
 
 
 
 
 
 
 
Vardagen |
Upp