Träning v.30 och v.40

Känner mej lite frustrerad av och till iom att det känns som att allt står still. Men jag försöker bita ihop och tänker att jag faktiskt lika mycket går till gymmet för att jag tycker om det som för att få resultat =)
 
V.39
 
Tisdag
Crosstrainer först 5 min uppvärmning sedan 10 min till efter passet
Biceps med hantlar och stång
Bänkpress
Bröstpress
Plankan
 
Torsdag
Löpband 6 min uppvärmning
Axlar med hantlar framåt och åt sidan
Triceps med rep och stång
Axelpress
Mage
 
Fredag
Cykel 5 min uppvärmning
Insida och utsida lår
Fram och baksida lår
Mage
 
Lördag
Cykel 5 min uppvärmning
Latsdrag fram och bak
Ländrygg
Nacke
 
V.40
 
Denna vecka har jag satsat lite på kondition och förbränning.
 
Måndag
Crosstrainer 65 minuter
 
Torsdag
Crosstrainer 65 minuter
 
Fredag
Friskvård en timmes prommenad
 
Lördag
Crosstrainer 25 minuter
Löpband 40 minuter
 
Söndag
Crosstrainer 43 minuter
Träning/hälsa |
Upp