Träning v.38

Skötte faktiskt även denna veckan som jag skulle, men kunde nog ha slängt in något konditionspass om jag hade kommit på det.
Har fått en antingen dålig eller bra nyhet gällande min utbildning också. Inget är bestämt men det finns en viss risk att den skjuts upp, antingen till i november eller tills någon gång under 2014. Som sagt är jag kluven till detta, skönt att få ännu mer tid till att träna upp mej och det behövs verkligen! Men å andra sidan hade jag verkligen sett fram emot det här och det var med denna som jag skulle överleva hösten med. Jaja, inget är bestämt än och jag får ta det onda med det goda och träna röven av mej om det blir någon gång nästa år! =)
 
Tisdag:
Uppvärming cykel 5 min
Biceps med hantlar och stång
Bröstpress två fattningar
Mage
 
Onsdag:
Uppvärmning crosstrainer 5 min
Insida och utsida lår
Fram och baksida lår
Magmaskinen
 
Lördag:
Uppvärming crosstrainer 13 min
Axlar hantlar fram och åt sidan
Axelpress
Triceps med rep och stång
Mage
 
Söndag:
Uppvärming crosstrainer 10 min
Latsdrag fram och bak
Nacke
Ländrygg
Mage
 
Märks att självförtroendet växer så fort man börjar träna,
jag vågade ju ha löpartights tillochmed! =D
 
 
 
 
Träning/hälsa |
Upp