Köpcravings 1

Just för tillfället så har jag två (helt och hållet och totalt) olika sorters cravings när det gäller shopping.
Supersnygga träningskläder är ett av dom. Men tyvärr känner jag att jag måste bli lite mer tränad innan jag vågar mig på dessa plagg. Men den som väntar på något gott... Har banne mig något att kämpa för! :D 
 
Lite olika snyggingar som jag bara väntar på att få slösa pengar på:
( dessa plagg finns oftast i olika färger också, varför nöja sig med en färg liksom? ;) )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För att inte tala om Better Bodies alla vansinnigt snygga kläder!
 
 
 
 
En till sak som är väldigt synd är att dessa kläder ska vara så förbannat dyra! Men eftersom jag tänkte bli miljonär så ska det nog lösa sig ;D
Sååå, bara att träna på och hoppas att de finns kvar i sortimentet när jag är redo!
Träning/hälsa |
Upp