Mina skatter från Gotland

Väska, hårnål, brosch och medeltidsveckans pin (hoppas på att kunna samla alla hädanefter!) hornbitar med isländska galdrar på (önskegalder och Thorb för sinnesfrid), bälteskrok till vattenflaska samt den första stenen jag kände på när vi precis landat på ön (lilla) och stenen jag tänkte försöka få ner Vegvísir-galdern på.

 
 
 

Självklart fick det följa med några väl utvalda skatter med hem, dock inte så många som jag egentligen ville ha.
Tyger valdes ut till mina projekt i huvudet samt att jag tillslut hittad inte mindre än 3 olika band som jag vill ha till mitt gröna superprojekt. Det är jobbigt att ha en bild i skallen men inte kunna få ut den som jag vill, må jag säga. Dock kommer dessa inköpas eftersom jag blir redo och har råd. Fina ylletyger är dyra minsann!

 
Fantasy/sagovärlden, Foto |
Upp